Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

vrijdag 6 juli 2007

Dag 1 .

En wat heb ik vandaag gedaan om pro dj te worden . Mijn voornemen is dus om iedere dag mijn uiterste best te doen om mijn doel te bereiken .

Vandaag heb ik de housequake dvd gekeken (roog erick E en mc Gee) .
Ik probeer altijd veel van anderen te leren , ik let vooral op hoe roog en erick e het publiek bespelen .

Ow ja ik heb trouwens ook wat voornemens .
- kaartjes drukken met een link erop naar deze blog .
- als ik in amsterdam ben foto`s maken van me zelf draaien en met bekende nederlanders .
- aleen maar over mijn blog en mijn idee praten.
- heel de dag tegen me zelf zeggen dat ik beter kan worden als de housequakers ;-)
- eerste wekend Augustus naar Amsterdam verkassen (dat was al bekend)
- contackt zoeken met lokale media .

Zoals onze markteting manager zegt op me werk . Believe it , go fore it .

Vandaag ben ik ook weer wat leuke liedjes gekomen , die kun je binnekort zien in mijn dj top 10 .
Vandaag is ook mijn vrije dag , morgen moet ik weer werken dus ik heb ook geen tijd om naar andere dj`s te gaan kijken dat vind ik erg jammer . In een cafè waar ik draai is vanavond namenlijk een house classics avond maar helaas .


Vooralsnog :

Aint no stopping this ..

See you at the club , Eduard ...

1 opmerking:

Bento zei

Hey Eduard,

Vette top 10 vooral de sidney samson rmx van from holland, samirs theme en get dump! :-)

Keep up the good work!

Grtz Kenny