Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

dinsdag 10 juli 2007

Dag 5 , 1e boeking Amsterdam

Sow word je ff gevraagd voor een exclusief feest voor 450 mensen in Amsterdam en zelf op Zaterdag te gaan draaien . Nou die zaterdag zit in iedergeval goed nu nog de donderdag en de vrijdag , dus ik heb al 1/3 overwonnen , 1/3 van mijn plan is al geslaagd . Nu nog de andere 2 dagen (blijven relativeren) .

Maar je vraagt je natuurlijk af hoe ik daar bij ben gekomen haha , dit klinkt heel raar . De kapper van de vrouw van mijn vader . Die is organiseert zelf feesten en ik vertelde hem van mijn plan om naar amsterdam te gaan , en ja 1+1=2 want die avond had die dat feest , en hij zij kom je skils maar tonen dan kun je 2 uurtjes draaien . Dus ik ben er natuurlijk nu helemaal vol van . En ik hoop ook dat ik al die negatieve (waar ook leuke berichten tussen zitten) berichten op kloeken nu eens om kan gaan buigen met kei hard bewijs . Als ik hier dalijk op mijn weblog foto`s post van een gig die ik geef voor 450 man op een boot waar mischien sommige van dromen .

See you at the club

-E-

1 opmerking:

Anoniem zei

Hmmm waar blijven die foto's nou dan?