Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

donderdag 12 juli 2007

Dag 7 , de dag voor vrijdag de 13e

Zou vrijdag de 13e een geluks dag worden voor mij ? Of mischien een ongeluks dag ?

Het programma is als volgt , van 20:00 t/m 22:00 Perron 55 het cafè gedeelte en van 23:00 t/m 04:00 Cafè yellow submarine . En om half 7 weer opstaan want ik moet werken haha .

Maar dit is dus mijn kans om de kloekers de mond te snoeren !! Als ik morgen een VETTE set neerzet in perron , en er veel kloekers komen . dan werkt mijn plannetje echt , ik heb nu de mensen op kloeken nieuwschierig gemaakt , wat dit mij heefd opgelevert is een gig in perron 55 . Dus ik vraag me zelf eigenlijk heb een goede dag en maak de hype alleen nog maar groter . Zodat ik veel bezems kan kopen die mensen dan weer vervolgens op kunne eten ;-)

Leuk liedje : Manijama - No no no .

OPROEP AAN ALLE KLOEKERS !!!! vrijdag de 13e 20:00 perron 55 , ik geef geen hantekeningen .

See you at the club

-E-

Geen opmerkingen: