Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

maandag 9 juli 2007

dag 4 , Black Rain

Hey dit is dag 4 .

Wauw de coolste mails sinds tijden kreeg ik vandaag en dan wel eentje van DJ JEROENSKY . Ik had hem een mailtje gestuurd met de vraag of hij een tip voor mij had in de ruimste zin van het woord , en die had die wel . vooral niet naar amsterdam gaan want dan kon ik achteraan in de rij van dj`s sluiten , maar helaas jeroen ik ga toch . Ik heb hem uiteraard een mail terug gestuurd , met mijn beweegreden en waarom ik denk het wel te gaan maken in Amsterdam . Aan zijn mail zat ook zijn prive e-mail adres dit vond ik erg cool en wie weet komt hier nog wel wat uit , denk wel dat dj jeroensky in de escape draait de pannama op de housequake feesten op sneakers feesten . dus ik ben wel een beetje stunned dat ik een mail van hem krijg , ik hoop dat dat er nog meer gaan worden .

Wat ik gelijk ook hem heb gevraagd of hij eventueel een keer in venlo wil komen om een b2b set met mij te komen draaien en uiteraard wat zijn fee is . Dus welke feest organisator melt zich aan zou ik zeggen om dit van de grond te krijgen , je weet denk ik toch wel dat half kloeken komt kijken als ik ga draaien ;-) .

Het valt me trouwens op dat de meestje dj`s mail beindigen met hun initiaal dus dat ga ik nu ook doen .

See you at the club .

-E-

1 opmerking:

Unknown zei

Waarom stunned dat ie mailde?!?!

Hoe goed iemand ook is het zijn gewoon mensen die goed in hun hobby zijn en anderen ermee kunnen vermaken.

Heel anders dan wat jij doet :)