Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

vrijdag 13 juli 2007

dag 8 , wachten ....

oke ik draai nu (min het tuis oefenen) 1 jaar 5 maanden voor publiek . Het oefenen doe ik al sinds ik 11 ben . En vanavond mag ik dan draaien in perron 55 en in de yellow , nou de yellow das gewoon lachen . Maar stiekem ben ik toch wel een beetje zenuwachtig voor perron . Want dan heb ik namenlijk de kans om een fan basis te creèren . En ik ben nu dus best wel zenuachtig . dit is namenlijk de eerste keer dat ik draai voor publiek sinds mijn weblog is geopend .

Dus now way back , geen excuuses meer niks nu ga ik het doen .

-E-

6 opmerkingen:

Anoniem zei

En hoe is het nou gegaan dan, komen er geen blogs meer?

Anoniem zei

mmm, toch naar alle kritiek geluisterd en z'n poging gestaakt ben ik bang...

Anoniem zei

Ha ha ha wat triest dit. Met veel poeha zo'n blog starten en na 8 dagen al kappen.

Hij zal wel de tent uitgelachen zijn daar, en durft dat hier niet te melden HA HA!

Anoniem zei

zijn jullie doen kijk eens ;
Dus now way back , geen excuuses meer niks nu ga ik het doen .

wedden het klikt dom mar hij zet zicht in voor zijn toekoms ik zou het nooit kunnen dus motiveer ehm moedig hem aan kom op en weeest niet zon dapperre doddo die anoniem op internet scheld ...

Anoniem zei

Hij zal wel in pek en veren perron 55 uitgedragen zijn.

En terecht!

Anoniem zei

ahhhh niet getreurd er komen nog 357 dagen!

Dus niet treuren om die zware mislukking want er komen er nog meer dan genoeg...

rEsPeKCd dE SkiIllz