Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

donderdag 5 juli 2007

Hoe word ik pro dj ?

Hallo , ik ben Eduard . Ik woon in Venlo en ben 20 jaar oud .

Deze blog gaat over mijn groote passie verwezenlijken .
Al op jonge leeftijd kwam ik in aanraking met muziek . Ik was altijd met muziek bezig , top 40 en rock vooral . Denk dan aan , Toto , Van Halen , Pink Floyd .

Maar genoeg over dat , dat kun je lezen in het stukje : hoe het begon .

Mijn passie is ``pro dj worden`` ik wil leven van het draaien van house plaatjes .
Ik heb me zelf exackt van af dit moment af , 1 jaar gegeven . Ik ga proberen iedere dag te beschrijven en hoe ik er mee bezig ben . Met als acte precense begin Augustus , dan verkas ik voor 3 dagen naar Amsterdam en probeer ik daar naam te krijgen . Dat word erg spannend .

Veel plezier met lezen en het volgen van mijn weg naar succes .



En ... See You At the Club .

Eduard .

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ewa bradda jij bent tantoe lauw JWT
RoCk die shizzle niet voor nizzle en ga doekoe makeng met die spinning wheels stylo

props foor jau _0_

Anoniem zei

HoI AlS JiJ beRoeMDT BeNT Wil iCk WeL jE GouPie WorDen.
MiJn telEfoOnNummEr is 0685269854
En miJN MsN is hotblondie21@msn.com.

IcK HoOp DaT jE OoCk Een cam HebtT
hihihihhi
GroEtJES
LinDA

Anoniem zei

Hee man!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het man?????????????????????? Ik wil ook een super goede DJ worden!!!!!!!! en dan met DJ tiesto super coole nummers maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat het je lukt!!!!!!!
nou DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

aight , jij zet door nice man ik hoop det je je brood er mee kan maken .., ik zal snel nog een komen kijken op dit blogje
EHj Ciao

Anoniem zei

repsekt tu skils!