Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

woensdag 11 juli 2007

Dag 6 : pa·ra·plu

pa·ra·plu (de ~ (m.), ~'s)
1 rond, uitklapbaar scherm dat men boven het hoofd houdt tegen de regen => plu, regenscherm


Tja ik heb hier en daar wat kritiek en er was natuurlijk weer wat gezeik op kloeken . Ik probeer me te richten op de positieve berichten zoals van die dude op kloeken die ``max`` heet . Mja wat maakt het uit ik doe dit toch voor me zelf , en mischien denkt iedereen wel dat ik het doe om de stoere jongen uit te hangen . Tja waarom zou ik ik heb een goede baan en een fijn leven kan doen wat ik wil . Ik stort me juist in een avontuur . Als ik ga stoppen met werken en door ga met draaien ga ik financieel mischien zelfs wel achteruit . Het word in iedergeval onzekerder . Maar goed dit is alleen maar voor mij een bevestiging dat ik het niet doe om de pupulaire jongen uit te hangen mja weten zij veel .

Maar om er toch ff op in te springen zown feestje lijkt me wel lachen , en dat ik er in eens opzet dat ik een manager heb tja die heb ik al een tijdje . dat is natuurlijk spreekwoordenlijk oli op het vuur gooien . Mja ik vraag me af wie er dan zown feestje aandurft . En die mensen van kloeken zouden die dan komen kijken om mij uit te lachen ? Of omdat ze serieus geintreseert zijn in mijn skils . Tja wie zou het weten . Mocht je een goede idee hebben voor een feestje . Pm mij zou ik zeggen .


see you at the club ,

-E-

Geen opmerkingen: