Mijn top 10

  • Bobby Burns feat Casablanca Connect - I'm From Holland ( sidney samson remix)
  • Italian Stallion - Nasty
  • Samirs Theme - Erick e Remix
  • Get Dump - Laidback luke
  • Bryan Dalton - Gimme Somethimg
  • Erick E - Keep On Making Noise (Gregor Salto Remix)
  • Solid Groove - This Is Sick
  • Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
  • Skitzofrenics - Damn It (Original Mix)
  • Tiga - Good as Gold

zaterdag 7 juli 2007

Dag 2 .

Hey , voor de kloekers .

Er werden enkele opmerkingen gepplaats hier ga ik op in :

- 1 ding is goed aan je plan dat je naar amsterdam gaat .....

De reden dat ik dit doe is omdat de mentaliteit die hier in het zuiden heerst niet gedeelt is met mij en dat is een understatemend ! Er is in Amsterdam een scenè . Als ik er van wil leven betekend dat ook dat ik minimaal net zo veel moet geld moet krijgen als wat ik nu krijg met mijn huidige baan . In het zuiden zal dat niet lukken , omdat het uitgaans publiek te verwend is , en geen entree wilt betalen , waardoor de dj`s minder krijgen en er ook geen grote dj`s kunnen worden geboek . Ook is het zo dat ik niet de mentaliteit heb van iemand uit het zuiden , niet dat ik de mentaliteit van een Amsterdammer heb , maar de algehele cultuur die in de randstad speelt is er een waaraan ik mij zelf beter kan profileeren .

Waar ik ook nog even op wil in haken is de opmerking van de reaguurder op kloeken , "Ik denk namelijk dat je in venlo geen fanbase gaat opbouwen en dat niemand van de mensen die iets voor je zou kunnen betekenen ook daadwerkelijk iets voor je gaat betekenen. "

Helemaal mee eens , met alle respeckt maar als ik in het zuiden flink ga slijmen en de aardige jongen uit ga hangen .... ja mischien kan ik dan wel op leuke plektjes draaien , sorry aint my style . Ik wil hier trouwens ook niet mee zeggen dat dit overal in het zuiden gebeurt maar doorgaans wel .

Waar ik ook nog even op wil in gaan is het volgende : het is absoluut niet mijn bedoeling om de populaire jongen uit te hangen , veel geld te verdienen of veel meisjes te scoren . Het is mijn bedoeling van wat ik het liefts doe mijn beroep te maken . Ik heb er geen zin in om dat helemaal te profileeren , mensen die dicht bij mij staan weten wat mijn beweegreden zijn om dit te doen .'

Verder zou ik het ook erg leuk vinden als ik wat steun zou kunnen ontvangen , het is natuurlijk altijd leuk als er een website achter te staat .

Eduard .

1 opmerking:

Anoniem zei

Helemaal met je eens (y) ,
b.t.w voor slechts 20 euro heb je wel ergens webruimte en voor 8 euro een .nl , of zoek mensen die jou willen ''helpen''
Ejh Ciao